Od 23 listopada br. (poniedziałek) ZUS przywraca bezpośrednią obsługę w sali obsługi klientów dla płatników składek i ubezpieczonych w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.

Nadal wnioski oraz dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki na dokumenty, bez osobistego kontaktu z pracownikiem.

Od 20 listopada br. (piątek) zostaje uruchomiona możliwość telefonicznej rezerwacji wizyt w placówkach ZUS. Numery telefonów, pod którymi można zarezerwować wizytę dostępne są na naszej stronie internetowej. Więcej o telefonicznej rezerwacji wizyt w ZUS.

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Pracownicy ZUS są dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

 

Bez zmian do dyspozycji Państwa jest:

  • ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu  22 560 16 00 - konsultanci COT dostępni są w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00.

Komunikaty informacyjne z wybranego zakresu funkcjonowania ZUS można odsłuchać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

  • Doradcy ds. ulg i umorzeń w O/ZUS w Bielsku-Białej pod numerami telefonów (33): 8253070, 8253071, 8253072, 8253073, 8253074, 8253062 (pn.-pt.) w godz. 8.00-15.00.

 

  • specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

 

Z upoważnienia Dyrektora Oddziału ZUS w Bielsku-Białej Pana Marka Magiery.