Od 5 listopada br. do odwołania - w związku z sytuacją epidemiczną - niedostępna jest bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów dla płatników składek i ubezpieczonych w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych w godz. 8.00 – 15 (pn.-pt.):
Inspektorat ZUS w Żywcu, Inspektorat ZUS w Cieszynie,
Oddział ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 - w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych.
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
ZUS jest dostępny przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest:
- ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00.
- Doradcy ds. ulg i umorzeń w O/ZUS w Bielsku-Białej pod numerami telefonów (33): 8253070, 8253071, 8253072, 8253073, 8253074, 8253062 (pn.-pt.) w godz. 8.00-15.00
- Pod numerem tel. 22 11 22 111 specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Z upoważnienia Dyrektora Oddziału ZUS w Bielsku-Białej Pana Marka Magiery.